№ П/П | АЛГОРИТМ АДАПТАЦІЇ |
ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ
|
1 | Скорочення об’єму , зниження ступеня складності матеріалу, збільшення часу на виконання |
- словникова робота ( розбір значення нових понять, поповнення словникового запасу) ;
- активне застосування методу імпровізації,прояв гнучкості в досягненні мети підтримки інтересу учня до навчальної діяльності;
- пояснення завдань з використанням знайомих слів, простих речень;
- збільшення часу на виконання завдання, яке передбачає поділ на декілька дій;
- отримання упевненості асистента вчителя в досягненні розуміння дитиною інструкцій до завдання.
|
2 | Ступінь допомоги у виконанні частки завдань сумісно |
- дозволяти починати виконання завдання зі спостереження за однолітками;
- використання додаткового дидактичного матеріалу ( схеми, малюнки, зображення);
- надання готового плану послідовності виконання завдання;
- використання прямої (непрямої) підказки;
- підбір однотипних вправ для закріплення;
- виконання завдань за зразком;
- подання матеріалу частками;
- допомога в тлумаченні змісту завдання; ілюстрації,пояснення нових слів.
|
3 | Способи концентрації уваги ( сильні подразники) |
- на початку організувати вивчення матеріалу, який представляє інтерес для дитини. (Для хлопчиків - зброя, транспорт,спорт тощо. Для дівчинки – мода, ляльки, шиття).
- короткі (одно-двохслівні) словесні стимули: «читай», «пиши», «слухай уважно» тощо в залежності від його лексичного розвитку.
- активізація слухової уваги шляхом виключення зорового і рухового аналізаторів.
- мотивація заохоченням (позитивні відгуки на виконання завдання, схвала, оцінки)
|
4 | Стиль сприймання і рівень уяви |
- виконання спеціальних завдань направлених на розвиток залишкового слуху, пам’яті;
- виконання завдань на розвиток умінь аналізувати і узагальнювати.
|
5 | Контроль і корекція виконань завдань |
- завдання на виправлення своїх помилок
( чи аналогічних таким)
|
6 | Співпраця з дорослими і однолітками |
- робота в малих групах, парах;
- виконання самостійно конкретної частки загальної роботи, максимальний контакт з групою;
- виховання упевненості в своїх силах,заохочення до самостійної роботи.
|
7 | Способи і частота релаксації |
- одна-дві перерви з ціллю переключення на інший вид діяльності (фізпаузи, зорові вправи,пасивний відпочинок)
|
Презентаційні матеріали
- Головна сторінка
- Схема-структура організації інклюзивного навчання в КЗ "ЗСЗШІ "Джерело"
- Орієнтовна схема консультпункту з учасниками НВП
- Нормативні державні документи
- План засідань групи підтримки
- Зразок індивідуального навчального плану
- Головні принципи інклюзії
- Перелік документів до ІНП на кожного учня
- Адаптація навчальних завдань
- Орієнтовні схеми і форми планування роботи
- Презентаційні матеріали
- Тематика семінарів з питань інклюзивної освіти
- "Повір у себе"
- "Рекомендуємо ознайомитись"(друковані надходження)
- Психологічний супровід
Адаптація навчальних завдань
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар