Орієнтовна форма плану корекційної роботи
учня_____ класу _______________ школи__________________________
№ з/п
|
Зміст розвиткових завдань
|
Способи, техніки, методи діяльності
|
Дата
|
Аналітичні примітки
|
І. Розвиток інваріантних дій та операцій
|
||||
1.
|
Формування (розвиток) навчальних навиків (здібностей): Загальні здібності:
- сприймання;
- уважність;
- м’ять;
- мислення;
- уява;
- мовлення;
Спеціальні здібності:
- математичні;
- лінгвістичні
|
Формування одних і тих же умінь в різних ситуаціях. Відповіді на питання. Робота з сюжетними малюнками. Логічні вправи. Роздаткові таблиці. Ігрова діяльність. |
||
2.
|
Ступень сформованості інваріантних дій та операцій: - Аналізу - Синтезу - Узагальнення |
Прийоми організації самостійної діяльності | ||
3.
|
Методики розвитку дій та операцій: а) Перцептивний рівень. б) Мнестичний рівень. в) Інтелектуальний рівень (зорове (слухове) сприймання) |
Робота з роздатковим дидактичним матеріалом. Логічні вправи, ігри. Аналітико-синтетична діяльність. | ||
ІІ. Сомато-сенсорний розвиток
|
||||
1.
|
Розвиток: А) Когнітивних процесів Б) Емоційних процесів. В) Регулятивних процесів |
Ігрова діяльність. Пояснення учителя. Відповіді на питання. Письмові завдання. |
||
2.
|
Методики розвитку дій та операцій.
1) Діагностика уваги.
2) Переключення уваги.
3) Зорове сприймання, аналогії
4) Слухове сприймання.
5) Тактильне сприймання.
6) Емоційна сфера.
7) Рухова сфера.
|
Ігри. Логічні вправи. Аналітично-синтетична діяльність. Звукові вправи. Розвиток пам’яті. Розвиток уваги. Імітація |
||
ІІІ. Формування і розвиток інтелектуальних навичок
|
||||
1.
|
(А). Усно-мовленнєва форма (Б). Писемно-мовленнєва форма 1). Навички читання:
- розуміння прочитаного;
- швидкість читання;
- об’єм прочитаного;
- складність тексту;
2). Навички письма:
- диктанти, відтворення тексту;
- переписування тексту
|
Читання слів, текстів Логічні завдання Аналітично-синтетична діяльність. |
||
IV. Формування базових комунікативних навичок
(Форми взаємодії і способи комунікації)
|
||||
1.
|
Потреба (нові враження, підтримка почуття до людини, визнання) | Виховання емоцій | ||
2.
|
Мотиви (особистісні, ділові, пізнавальні) | Прищеплювання мотиваційних потреб | ||
3.
|
Форми спілкування (ділове, ситуативне, особистісно- емоційне). Засоби спілкування (вербальні, невербальні) |
Дослідження стану комунікації. Ігрова практика |
||
4.
|
Дослідження провідної форми спілкування - аналіз емоцій; - аналіз дискомфорту; - аналіз соціальних взаємодій |
Анкета, протокол. Дослідження. |
||
5.
|
Ігрова діяльність на розвиток комунікативних функцій. | Логічні, рольові ігри. Мотиваційні вправи |
||
V. Формування базових умінь орієнтації у довкіллі
|
||||
1.
|
Виконання дієслівних інструкцій: (виконання усних (письмових) завдань. Завдання поступово ускладнюються. |
Команди, інструкції. Розвиток уваги, зібраності. |
||
2.
|
Уміння орієнтуватися в світі людей а) розпізнавання професій; б) будова тіла; в) функції тіла; емоції людини; встановлювання контактів. |
|||
VІ. Підсумкові заняття. Повторення. Закріплення.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар