Структура
консультпункту з питань інклюзивної освіти КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР.
Керівник:Учитель-дефектолог вищої категорії,
Керівник:Учитель-дефектолог вищої категорії,
«Відмінник освіти України» Аушев Сергій
Павлович
Робота з учителями
|
Робота з учнями
|
Робота з батьками
|
Зв’язок (за необхідністю)
|
Семінар з питань інклюзивної освіти,
головні принципи: інклюзії;
- нормативно-правова база;- новітні технології бінаурального і кохлеарного протезування; - індивідуальний навчальний план (ІНП); - корекційна програма розвитку (КПР); - робота з батьками.
Засідання консультативно- педагогічної групи:
(5 разів на рік)- ділова документація (перелік); - формування загальної мети; - формування специфічних завдань; - очікувальні результати; - адаптації і модифікації; - аналітична робота; - навчальні пріоритети;
Психологично- педагогичний супровід:
- диагностична карта психічного розвитку;- індивідуальна програма розвитку; - вимірювання адаптативної поведінки. - психологія навчання (спільні взаємоконсультації). |
Індивідуальні консультації
(за розкладом):
- співбесіди;- анкетування; - запобігання - академічній - неуспішності; мінімізація - психофізичних розладів;
Консультації психологічної служби:
- психологія- самопізнання; - психологія навчання; - психологія стимулювання; - психологічні процеси: пам’ять, увага, уява, фантазія… Вивчення і корекція особистості. Виконання індивідуальної програми розвитку. - Виконання корекційної програми розвитку. - Соціальна адаптація. Міжособистісні відносини. |
Індивідуальні консультації (за графіком):
- Програма по запобіганню академічній неуспішності.- Консультації для батьків: - бінауральне і кохлеарне протезування; - побутове виховання; - прищеплення комунікативних навичок; - співпраця педагогів і батьків; - виконання домашніх завдань; - мовна атмосфера; - розвиток творчості. |
- з адміністрацією закладу; - з медичною службою; - з науковими організаціями. |
Немає коментарів:
Дописати коментар