Орієнтовна схема консультпункту з учасниками НВП

Структура консультпункту з питань інклюзивної освіти КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР.
Керівник:Учитель-дефектолог вищої категорії,
 «Відмінник освіти України» Аушев Сергій Павлович

Робота з учителями
Робота з учнями
Робота з батьками
Зв’язок (за необхідністю)
 Семінар з питань    інклюзивної освіти,
 головні принципи:        інклюзії;
 - нормативно-правова  база;
 - новітні технології  бінаурального і  кохлеарного  протезування;
 - індивідуальний  навчальний план (ІНП);
 - корекційна програма  розвитку (КПР);
 - робота з батьками.
 Засідання  консультативно-  педагогічної групи:
 (5 разів на рік)
 - ділова документація  (перелік);
 - формування загальної  мети;
 - формування  специфічних завдань;
 - очікувальні результати;
 - адаптації і модифікації;
 - аналітична робота;
 - навчальні пріоритети;
 Психологично-  педагогичний супровід:
 - диагностична карта  психічного розвитку;
 - індивідуальна програма  розвитку;
 - вимірювання  адаптативної поведінки.
 - психологія навчання  (спільні  взаємоконсультації).
   Індивідуальні      консультації
 (за розкладом):
 - співбесіди;
 - анкетування;
 - запобігання
 - академічній
 - неуспішності;
 мінімізація
 - психофізичних  розладів;
  Консультації    психологічної  служби:
 - психологія
 - самопізнання;
 - психологія навчання;
 - психологія  стимулювання;
 - психологічні процеси:  пам’ять, увага, уява,  фантазія…
 Вивчення і корекція  особистості.
 Виконання  індивідуальної  програми розвитку.
 - Виконання  корекційної програми  розвитку.
 - Соціальна адаптація.  Міжособистісні  відносини.
 Індивідуальні  консультації (за   графіком):
 - Програма по  запобіганню  академічній  неуспішності.
 - Консультації для  батьків:
 - бінауральне і  кохлеарне  протезування;
 - побутове виховання;
 - прищеплення  комунікативних  навичок;
 - співпраця педагогів і  батьків;
 - виконання домашніх  завдань;
 - мовна атмосфера;
 - розвиток творчості.
 - з адміністрацією  закладу;
 - з медичною  службою;
 - з науковими  організаціями.

Немає коментарів:

Дописати коментар