понеділок, 27 лютого 2017 р.

Інклюзивна освіта – гегемон у становленні особистості з особливими освітніми потребами

        Інклюзивна освіта потребує особливих вимог до професійної та особистісної підготовки працівників психологічної служби, так як розумно вибудувана траєкторія психолого-педагогічного супроводу забезпечує ефективне включення даної освіти в навчальний процес.
       16 лютого 2017 р., під керівництвом методиста обласного науково-методичного Центру психології та соціології освіти О.М. Сироватко, відбувся обласний науково-методичний семінар "Психологічний, психолого-педагогічний і соціальний супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми проблемами" . Семінар був організований для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти м. Запоріжжя та Запорізької області, в яких створено класи з інклюзивним навчанням (відповідно до плану роботи ЗОІППО) на 2017 н.р.
       Результативність і дієвість -  домінантні риси роботи цього лютневого семінару з інклюзивної освіти, що в черговий раз підтвердило ефективність зустрічей науковців та практиків.
          Семінар був насичений корисними теоретичними та практичними матеріалами, що нададуть змогу спеціалістам психологічної служби більш якісно супроводжувати процес інклюзивного навчання.
             Алгоритм семінару включав розмаїття питань:
- практичний аспект діяльності психологічної служби закладу освіти щодо організації супроводу інклюзивного навчання;
- структура, завдання та зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням;
- організація  корекційної  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- соціально-педагогічний патронаж родин з дітьми з особливими освітніми потребами;
- формування психологічної готовності учасників навчально-виховного процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами.

      Цей семінар надав можливість працівникам психологічної служби  збагатити свої теоретичні знання та поділитися успіхами та негараздами, які виникають у процесі супроводу інклюзивної освіти, виокремити розв’язання проблем і відчути себе співавтором гуманістичної  ідеї щодо допомоги дитині з особливими освітніми потребами в її щоденній реабілітації та адаптації з подальшою соціалізацією.

                                                практичний психолог Драєвська С.А.

Немає коментарів:

Дописати коментар