четвер, 19 жовтня 2017 р.

Інтегроване навчання в умовах школи-інтернату "Джерело"


В КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР триває експеримент «Інтегроване навчання дітей з ООП в умовах загальноосвітніх класів», в яких навчаються учні з вадами слуху та порушеннями опорно-рухового апарату.
            У ході експерименту командою педагогів, яка опікується інклюзивним та інтегрованим навчанням, Аушевим С.П., Шокарєвою О.Є., Драєвською С.А., Жуком О.А., Шаповаловою Н.Л.:

·  розроблено механізм надання учням, які потребують особливої педагогічної корекції, психолого-педагогічних, медичних послуг та соціально-психологічного супроводу;

·  впроваджено в практику роботи інноваційні навчальні методики, невід’ємною складовою яких є система реабілітаційних заходів;
·  підготовлено методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо використання інноваційних технологій інклюзивного навчання;
·  проведено моніторинг результативності структурно-функціональної моделі інклюзивного навчання;
·  апробовано системи соціально-педагогічного патронату та консультативно-методичної допомоги батькам дітей, які навчаються за інклюзивною формою;
·  проведено круглі столи, науково-практичні семінари, конференції, інформаційні кампанії з питань інклюзивної освіти, зокрема координації зусиль школи, сім’ї, громадськості щодо її впровадження.
           Наразі, педагоги, які надають послуги дітям з інклюзивною формою навчання прийшли до висновку, що саме добре знання специфічних методів роботи та вміння фахово організувати корекційно-педагогічне середовище дозволили значно покращити результати навчальної діяльності учнів та сприяли успішному включенню дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітнє середовище.




Немає коментарів:

Дописати коментар