чтобы изменить нас»
І.
Сергієнко, консул «Аутизм Європа»
Поняття
«діти з особливими освітніми потребами» широко охоплює всіх учнів, чиї освітні
проблеми виходять за межі загальноприйнятої норми. Даний термін робить наголос
на необхідності додаткової підтримки в навчанні дітей, які мають певні
особливості. Спостерігаючи за розвитком таких груп дітей у побуті, соціумі,
освітньому просторі, не можна не погодитися з думкою Лева Виготського: «Дитина,
розвиток якої ускладнений дефектом, не
просто менш розвинена, ніж її однолітки, а розвинена інакше». Щодо цього факту,
реальність полягає в тому, що при спілкуванні з дітьми з психофізичними
особливостями частина людей відчуває незручність, дискомфорт, а часом і страх.
Основна причина такого ставлення полягає у незнанні того, що таке порушення
розвитку, як з ним жити, навчатися, розвиватися, яким чином пристосуватися до
соціуму. Всі ці питання є надто актуальними для людей з аутизмом взагалі, а
зокрема для дітей-аутистів.
Відносно
даної проблематики, 27 квітня в Запорізькому національному університеті пройшов
семінар консула організації «Аутизм Європа» Інни Сергієнко на тему «Аутизм: діагноз,
сенсорна діагностика, навчання». «Аутизм Європа» – є ведучою
європейською асоціацією, котра займається проблемами людей с аутизмом. Активними слухачами семінару стали корекційні та соціальні
педагоги, психологи, викладачі вузів,
вчителі запорізьких шкіл, студенти, батьки дітей з діагнозом
«аутизм». Спеціалісти школи-інтернату «Джерело» (психологічна
служба, логопед) також мали змогу познайомитися з принципами забезпечення освітніми послугами таких дітей.
Програма
семінару була спрямована на підготовку
спеціалістів в галузі супроводу дітей-аутистів. Під час заходу йшла мова про
світовий досвід у діагностиці й корекції розладу психічного стану хворого. Був розглянутий рівень проблеми в Запорізькій області.
Даний семінар є важливою низкою у формуванні професійного світогляду
спеціалістів, які займаються темою аутизму. Професійний обмін досвідом із
ведучими фахівцями сприяє інтеграції наукових знань у життєвий процес навчання, виховання та соціалізації
дітей з аутизмом.
Психологічна
служба школи-інтернату «Джерело»
Немає коментарів:
Дописати коментар