пʼятниця, 19 травня 2017 р.

«На шляху до інтеграції інклюзії»: «Джерело» вивчає зарубіжний досвід

«Зробити можливою участь у житті суспільства
 дитини з особливими освітніми потребами …
Одна ідея!...Одне право!...Наш обов’язок!»
Ганс-Дітер Даммерінг
Поширення інклюзивного навчання в Україні, на даний час, спонукає всю педагогічну спільноту до виокремлення ефективних підходів у організації та впровадженні інклюзії у сучасну школу. Важливою складовою такого пошуку є вже набутий досвід європейських країн.  Саме з цією метою до нашого міста прибув Ганс-Дітер Даммерінг, почесний доктор філософії, директор Інтегративного комплексу для дітей "Kinderförderwerk" (Магдебург, Німеччина). На базі Запорізького національного університету доктор Даммерінг провів науково-практичний семінар з теми «Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід». Учасниками обговорення стали науково педагогічні працівники ЗНУ, працівники психологічної служби системи освіти, педагогічні працівники ЗНЗ, ДНЗ з інклюзивною формою навчання.
Основними тезисами, які було розглянуто на семінарі стали:   досвід роботи європейських освітніх установ в контексті інклюзивної освіти; напрямки та філософія європейської моделі інклюзивного навчання; концепція інклюзивної освіти в Німеччині; структура, форми і методи роботи     Інтегративного комплексу для дітей "Kinderförderwerk" (Німеччина).
 Питання нових концепцій та підходів в освітянській спільноті завжди є актуальним. Формуючи нове освітнє середовище суспільства, педагогіка створює базове підґрунтя нової свідомості, нового способу мислення людства. Саме це впливатиме в подальшому на сприйняття та інтеграцію у суспільне життя людей з особливими потребами, їх усвідомлення себе як невід’ємної та важливої складової суспільства.
Наталія Обухова, соціальний педагог


Немає коментарів:

Дописати коментар