ДОБІРНІ ЗЕРНА ІНКЛЮЗІЇ «ДЖЕРЕЛА» РЕПРЕЗЕНТОВАНІ ЧЕРЕЗ МАЙСТЕР-КЛАСИ
Логічним завершенням успішної репрезентації науково-методичної доробки «Технологія командної роботи в інклюзивному навчанні дітей з вадами слуху в КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» стала демонстрація командою творчих педагогів школи-інтернату майстер-класів на базі ЗОІППО.
Заступник директора з навчальної роботи Крохмаль Н.Б., презентуючи досвід роботи педколективу з інклюзивного навчання в школі-інтернаті «Джерело», висловила щире сподівання, що багаторічні напрацювання освітнього закладу будуть використані колегами-освітянами, а фахівці з інклюзивної освіти й надалі працюватимуть на засадах партнерства та взаємодії. Досвідчені спеціалісти-дефектологи Аушев С.П.і Шокарева О.Є. прокоментували модель компетентного педагога інклюзивного класу та спеціальні педагогічні підходи до навчання дітей з ООП в загальноосвітньому просторі.
Атмосфера в аудиторії, де відбувались майстер-класи, була насичена зацікавленістю та продуктивністю. Слухачам (педагогам та вчителям-асистентам з інклюзивної освіти) коуч-тренером Шаповаловою Н.Л. був представлений урок математики в класі, де навчається учень з вадами слуху, та запропонований алгоритм дій асистента вчителя на кожному етапі уроку.
З метою розкриття індивідуальності дитини з особливими освітніми потребами, сприяння позитивній динаміці розвитку її інтелектуальної сфери, духовного потенціалу, фізичного стану командою «Джерела» виокремлені для практичної реалізації авангардні майcтер-класи, в яких основний акцент було зроблено на корекційно-реабілітаційні напрямки :
· лего-технології (тренери - Жук О.А., Драєвська С.А.);
· пісочну анімацію(тренери – Обухова Н.О., Кучеренко А.В.);
· театральний релакс (тренер Арзамаскова Л.М.).
Присутні переконались, що творча майстерня, в рамках якої педагоги «Джерела» генерують новітні ідеї в навчанні дітей із психофізичними вадами, спонукає їх до активної співпраці та творчого пошуку інноваційних шляхів в інклюзивному навчанні.
І немає сумніву, що команда педагогів «Джерела» працює за покликанням душі, володіючи величезним арсеналом знань та багатогранністю душевних якостей, що допомагає розв’язувати найскладніші проблемні ситуації в навчанні дітей з особливими потребами.
І головне, команда «Джерела» довела, що коли незбагненним чином з’єднуються сила натхнення, талант, інтуїція, досвід попередніх поколінь та добірні зерна практичних напрацювань, саме тоді і «народжуються» авторські творіння.
Немає коментарів:
Дописати коментар